loading...
افق اسدآباد
صمد بازدید : 18 دوشنبه 29 تیر 1394 نظرات (0)

به گزارش صبح الوند، محمد نوشادی‌مقدم، با اشاره به ایجاد پایگاه‌های جمع‌آوری زکات فطره در سطح شهرستان اسدآباد، اظهار کرد: این پایگاه‌ها در میادین شهر، مساجد و محل اقامه نماز عید فطر ایجاد شده بود.

وی با بیان اینکه سال گذشته بیش از 20 میلیون تومان زکات فطره و کفاره روزه از سطح روستاها و شهر جمع‌آوری شده، افزود: امسال 12 میلیون تومان زکات فطره از سطح شهر جمع‌آوری شده که نسبت به سال گذشته رشد خوبی داشته است.

مدیر کمیته‌ امداد اسدآباد ادامه داد: در حال حاضر مبالغ جمع‌آوری شده زکات فطره در سطح روستاهای اسدآباد اعلام نشده است.

وی با بیان اینکه مبالغ جمع‌آوری شده زکات فطره در سطح شهر تا قبل از اذان ظهر عید فطر بین نیازمندان همان منطقه توزیع شد، افزود: این میزان زکات در قالب تأمین جهیزیه، کمک به ایتام و نیازمندان هزینه شده است.

نوشادی‌مقدم با اشاره به اینکه 4 هزار خانوار با جمعیت 10 هزار و 420 نفر به صورت مستمر زیر پوشش کمیته‌ امداد این شهرستان قرار دارند، افزود: تعدادی از نیازمندان نیز به صورت موردی خدمات مختلفی را از این نهاد دریافت می‌کنند.

وی با اشاره به وجود دو مرکز نیکوکاری در شهر اسدآباد گفت: این مراکز در جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای نیازمندان ایجاد شده‌اند.

منبع: فارس

صمد بازدید : 27 دوشنبه 29 تیر 1394 نظرات (0)
سلام به تمامی بازدید کنندگان عزیز با آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما بزرگواران در ماه مبارک رمضان و عرض تبریک بمناسبت عید سعید فطر،در روزهای آینده منتظر خبرهای خوب از شهرستان باشید.

صمد بازدید : 66 جمعه 01 خرداد 1394 نظرات (0)

امام جمعه اسدآباد امدادگران هلال‌احمر را ناجیان لحظات سخت آسیب‌دیدگان در حوادث خواند و گفت: افتخار می‌کنم یکی از داوطلبان این جمعیت باشم.

خبرگزاری فارس: امام جمعه اسدآباد داوطلب هلال‌احمر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد صبح امروز در جمع داوطلبان و امدادگران جمعیت هلال احمر اسدآباد با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم، اظهار کرد: هدف از خلقت انسان، بندگی خداوند است و ما باید در این بندگی به تمام معنا وارد شویم.

 وی با بیان اینکه خداوند در بعضی از ماه‌ها مانند رجب، شعبان و رمضان بیشتر از روزهای دیگر سال زمینه تعالی و رشد انسان‌ها را فراهم کرده است، افزود: در این روزها می‌توان به خودسازی و اوج بندگی پرداخت و به خداوند نزدیک‌تر شد.

امام جمعه اسدآباد با بیان اینکه جمعیت کثیری از جمعیت هلال احمر را جوانان تشکیل می‌دهند، افزود: این جوانان باید خدامحوری، خداترسی و تقوا را در دل خود شکوفا کنند.

وی ادامه داد: انسان در جوانی در معرض انواع آسیب‌ها و خطرات است که بی‌توجهی نسبت به آن موجب سقوط او از اوج انسانیت می‌شود، بنابراین باید مراقب بود.

حسینی‌مجد وجود پایگاه‌های امداد و نجات در سطح شهرستان را نقطه قوت دانست و گفت: امیدواریم خدمات این پایگاه‌ها در امدادرسانی به افراد آسیب‌دیده روز به روز شایسته‌تر باشد.

وی داوطلبان و امدادگران جمعیت هلال احمر را ناجیان لحظات سخت آسیب‌دیدگان در حوادث خواند.

امام جمعه اسدآباد با درخواست از رئیس جمعیت هلال احمر با پرکردن فرمی به عضویت این سازمان درآمد و گفت: افتخار می‌کنم که یکی از داوطلبان این جمعیت باشم.

رئیس جمعیت هلال احمر نیز با ارائه گزارشی از عملکرد هلال احمر، اظهار کرد: 21 خانه داوطلبی با جمعیت بیش از 2 هزار و 300 نفر داوطلب در سطح شهرستان وجود دارد.

احسان کاویانی با اشاره به شعار «هر خانواده یک امدادگر»، خاطرنشان کرد: طی سال گذشته 2 هزار و 500 نفر آموزش‌های امداد را فراگرفته‌اند.

وی افزود: جمعیت هلال احمر اسدآباد در سه حوزه امداد و نجات، امور جوانان و داوطلبان خدمات مختلفی را در راستای کارهای عام‌المنفعه و بشردوستانه ارائه کرده است.

صمد بازدید : 52 جمعه 01 خرداد 1394 نظرات (0)

مسعود بکایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به پیشرفت فیزیکی پروژه خط انتقال پساب تصفیه‌خانه فاضلاب اسدآباد اظهار کرد: هدف از این پروژه تزریق آب استحصال شده از تصفیه فاضلاب به زمین‌های بالادست کشاورزی است.

وی با اشاره به اینکه تقویت آب‌های زیرزمینی یکی از اهداف این پروژه است تصریح کرد: با راه‌اندازی این خط انتقال می‌توان از آب صنایعی که در مسیر خط لوله انتقال پساب هدر می‌رود در صنعت استفاده کرد.

فرماندار اسدآباد از پیشرفت 80 درصدی فیزیکی این پروژه خبر داد و گفت: استاندار وعده 300 میلیون تومانی برای تکمیل این پروژه داده است.

وی با بیان اینکه تاکنون 520 میلیون تومان برای این پروژه هزینه شده است، توضیح داد: در صورت تأمین اعتبار این پروژه تا سه ماه دیگر به بهره‌برداری می‌رسد.

تعداد صفحات : 23

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 91
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 86
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 95
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 118
  • بازدید ماه : 212
  • بازدید سال : 416
  • بازدید کلی : 28,900